Otthon/itthon

2017.11.04

Múlt hét szerda, az utazás napja, Lili nincs jól, sokáig alszik, bágyadt, hőemelkedés. Nem akar enni, inni, egy kis vizet ki is hány, alszik egész délelőtt. :( Én pakolok. Mikor Bence hazaér a suliból Lili felriad, felpezsdül, Bence hozott haza tortát, egyik osztálytársának szülinapja volt kapott egy jó nagy adagot, Lili is kér belőle. Ez jó jel, reménykedem, hogy utazás közben nem lesz baj. Aztán készülődünk megyünk a vonathoz. Szerencsére sima az út, Lili még ott is alszik. Sajnos a következő napok nyűgősek, Lilinek sokat fáj a hasa, alig eszik, éjszaka is sokat nyöszörög, forgolódik. A csütörtök-péntek így nyugisabb, kinti programot nem tervezünk. Sógornőm meg tud látogatni minket, így Bencének felüdülés, non-stop játék. Közben azért jövünk megyünk, ügyintézünk amit kell. Hivatalos ügyek, Lilinek szemészet, én újjászületek, fodrász, szoli, pedikűr. Egy kis társasági életet is élünk, én Brigizek, Zoli is tud találkozni a barátjával, családi barátainknál is kellemes estét töltünk el. Étterembe is eljutunk. Lili szombaton már jól volt, az éjszakák is nyugisak voltak, de csak lassan tért vissza a megszokott kerékvágásba, még a héten is fájlalta a pocakját, a szája is sebes lett. Sejtésünk sincs milyen betegsége lehetett. Kedden délután már éreztem a torkom, egy szerencsétlen pálinka-neocitán kombónak köszönhetően egész éjszaka alig tudok aludni, közben ráz a hideg. Reggelre minden nyelés fájdalmas, a fejemet mintha húznák, szuper, mikor máskor... amikor jövünk haza. Némi gyógyszer után rendeződik a helyzet. Hazafelé kocsival jövünk, amiért örök hála Gézának, egyrészt, azért mégis sokkal kényelmesebb, másrészt, most hoztuk el a téli cuccainkat, gyerekek további játékait, néhány konyhai dolgot, na meg a karácsonyi díszeink egy részét is :D kabaré volt, még most sincs minden kipakolva..

Összességében: ez volt az első hazamenetel, ami nem volt igazán jó. (Természetesen ez az én szemszögem.) Most van az, hogy ott már nem jó, itt még nem jó. Mert persze vártam, és tényleg szuper, hogy találkozhatunk a barátokkal, családdal, hogy bármit eltudok én is intézni :D lekerül rólam a teher. Közben meg lehangoló az egész, a tömegközlekedés, amiket beszélgetek ismerősőkkel, amiket látni a városban, és most az emlékek is inkább keserédesek voltak :(

Amióta hazajöttünk: a csütörtök még aklimatizálódással telt, pakolással, vásárlással, Zolinak ügyintézéssel, nem is voltam toppon, evéshez, iváshoz fájdalomcsillapító kellett, annyira fájt a torkom. Délutánt Lilivel vissza kellett menni dokihoz a szeme miatt, alaposan megvizsgálta, megnézte a pocakját, a sebes száját, mindent részletesen kikérdezett, jövő hétre még visszarendelt minket, vért vesznek majd tőle, hogy megnézzék a vas szintjét, meg Bence borzalmassá vált ekcémáját, amire most kaptunk krémet (és nem akarom leírni, hogy otthon milyen volt, mert nem akarom ezt a hasonlítgatást csinálni, csak annyit mondok, ég és föld). Ja, meg befestettem a  hajam :D ez csak azért vicces, mert otthon vettem a festéket, mondom legyen vmi változatosság, karamell barna elnevezéssel vettem egy festéket, mivel most eléggé világos volt, gondoltam ez jó lesz, nem fogja sötétíteni, de más lesz az árnyalata, aham.. főleg étcsokinak néz ki, fogalmam sincs, hogy sikerült ennyire sötétre, nem rossz, csak nem ilyet akartam. Pénteken napsütéses idő, pótoljuk a múlt héten kihagyott friss levegős programokat, elmentünk a Kurpark Oberlaa-ba, abba a jó kis parkba, ahol múltkor voltunk már, csak akkor sietősen, mert Zolinak mennie kellett dolgozni. Na, most ráérősen, más útvonalat felfedezve mentünk, találtunk egy másik játszót is. A nyugalom szigete, alig vannak, több tó is van, ide biztosan  jövünk még, nagyon bejött nekünk.

Van egy bécsi blog amit szoktam olvasgatni, mindig vannak programajánlók, helyajánlók, pont egy parkról írnak, ami közel van hozzánk, így a szombati program is megvan. Később indulunk, gyerekek sokáig alszanak, megcsinálom az ebédet is indulás előtt. Ez nem olyan nagy volumenű, de szép kis park, cuki tóval, játszóval. A játszón van egy vizeshomokozós rész, na ez jó időben tuti lesz. A kútnál lehet irányítani merre menjen a víz, több árok van, zsilipekkel, nagyon jól néz ki.