Még nyaralás

2017.07.17

Hétfőre lebeszéljük Feriékkel, hogy a fiúkkal meglátogatnak minket. Vasárnap éjszaka is nagy eső volt, így nem indulunk az erdő felé, velük is inkább az állatsimatóba megyünk. Másodszorra is jó program, bár Domi, Bence párost kevésbbé köti le, folyamatos fontos megbeszélésben vannak. Mire végzünk Lili elfárad, ő megy aludni, mi meg ebédelni. Tikkasztó az idő, fülledt, meleg. Apák még időznek az étteremben, mi visszamegyünk a házhoz. Aprónép pancsol, nagyobbak behúzódnak a hűs házba játszani. Mi meg beszélgetünk, kávézunk. Hamar elszalad a nap, estefele van már mikor elköszönünk. Jó kis nap volt. Kedd reggel megyünk futni, délelőtt nekem főzés, aztán egy kis játszózás. Délután elmegyünk autókázni. Nagymarosnál megállunk, fiúk jégkrémeznek egyet. A falu határában van egy templom, már napok óta tervezetem, hogy menjünk fel oda naplementét nézni, kedden ez össze is jött. Csak a tervem nem, arról az oldalról nem látszik a naplemente :( Lejebb gurulunk, onnan már jól látszik. Szépséges, pedig a végét meg sem várjuk. Utolsó napra még egy strandolást tervezünk, meleget mondanak. Már ismerjük a járást, Lili vagy csüng a korláton és ugrál a vízbe, vagy hajtogatja, hogy menjünk csúszdázni, nagyon tetszik neki. Bence is teljesen felbátorodott, a nagyobbaktól lesve már térdelve, háton jön le. Nem próbálkozom Lili altatásával, ebéd után inkább visszamegyünk a vízbe, és korábban indulunk haza. Bence is szúnyokál kicsit a kocsiban, estére még sütögetés a program, kell egy kis pihenés előtte. Gyerekeket nem igazán hozza lázba a szalonna sütés, inkább beülnek a kocsiba autókázni, mi elsütögetünk :) Csütörtökön már csak pakolásra van idő, aztán jövünk, haza. Éppen csak hazaugrunk, megyünk tovább, kaptunk kedvenc gyógypedagógusunkhoz egy időpontot, hogy találkozhassunk, megnézze Lilit, milyen okos, ügyes :) Még vásárlás, aztán végre itthon. Péntek délelőtt mozgalmas, elkészültek a gyűrűink, azt vesszük át, megrendeljünk az esküvői csokrot. Estére kimenőm van, bulizni megyünk barátnémmal, fogjuk rá, hogy lánybúcsú, de inkább csak beszélgetés, táncolás és némileg túlzásba vitt italozás. A buli viszont szuper, olyan zene amit szeretünk, és nagyon örülünk, hogy kiszabadultunk, nehezen szoktak összejönni az ilyesféle programok. A szombatról nem írnék, örülök, hogy eltelt. Vasárnap Zoli fut, mi játszózunk délelőtt, délután mama jön gyerkőcöket szórakoztatni, mi meg futunk egy kört, Bence cipő, anya hajdísz, ékszer ügyben, sikeresen.